Skocz do zawartości

adabaj

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje

  • Skąd
    sandomierz
  1. adabaj

    Mi-4

    A ma ktoś zdjęcia środka a zwłaszcza komory silnikowej ?
  2. Ja jestem tylko elektrykiem amatorem i nie zamierzam się sprzeczać z zawodowcem.Ale w moim przypadku gdy rozłączę przewody agregat przestaje pracować.To co piszesz jest prawdą w nowszych typach agregatu a mój jest bardzo staaaaary.W czasie malowania pracuje non-stop bo butle mam pojemności 0,5 l(z lakieru do włosów)i służy do redukcji pulsowania oraz regulacji ciśnienia za pomocą fabrycznego zaworka.Aerograf typu rusek dmucha ciągle.Metys musi u siebie sprawdzić czy po rozłączeniu zworki agregat pracuje nadal.
  3. TomekBydg Zapomniałeś o tym że w orginale agregat był sterowany przez czujnik temperatury więc nie mogło być zwory.Ja swoim malowałem wiele razy i nadal chodzi .
  4. Zależy od typu agregatu.U mnie musi być cały czas zwarte.
  5. Ja właśnie rozkręciłem swój i kostka wygląda nieco inaczej. Ale z tego co zauważyłem oprócz kabla zasilającego wychodzi jeszcze drugi, który był podłączony do sterownika temperatury.Powinen on być zwarty.W twoim przypadku proponuję zasilanie dać na styki N i L a środkowy czyli 1 zewrzeć z pierwszym lub drugim(chociaż za bezpieczniki nie ręcze)
  6. Filterek proponuję zrobić sposobem chłupniczym. Bierzemy pusty słoiczek po emali ModelMaster,w zakrętce wiercimy dwa otworki i lutujemy dwa kawałki rurki miedzianej(takiej samej jak ta z agregatu) z których doprowadzająca sięga prawie do dna a wylotowa spod samego wieczka.Pod zakrętkę wkładamy cienką gumkę i gotowe. Widać ewentualny poziom oleju, który możemy wylać gdy zbierze się zbyt wiele.Mój działa już kilka lat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.