Coppercat
Użytkownicy-
Liczba zawartości
1 447 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana Coppercat w dniu 30 Kwietnia 2019
Użytkownicy przyznają Coppercat punkty reputacji!
Reputacja
50 ExcellentInformacje
-
Skąd
Częstochowa
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ja kupiłem transkit bezpośrednio od producenta (Misha Samarski) na Ukrainie. Link: Transkit Supra Kosztuje obecnie ok. 40 $ plus wysyłka. W zestawie nie ma kalkomanii. Drukowane są w Nowosybirsku .......
-
Porsche 934 - Tamiya, 1:12 - Cywil, Track Day
Coppercat odpowiedział Trojan → na temat → [C]Warsztat
To jest to, co tygryski lubią najbardziej . Zazdroszczę skali i możliwości detailing'u. Siadam w pierwszym rzędzie i obserwuję.- 31 odpowiedzi
-
- porsche
- porsche 934
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Świetny model Gratulacje
- 17 odpowiedzi
-
- 1
-
- mercedes
- mercedes 300sl
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Podobne modele: MB_CLK
-
Użyłem strzykawki (strzykawek) jednorazowych 2 ml.
-
Przepraszam za tak długą przerwę Modele są już skończone i pracuję teraz nad podstawkami do nich. To znaczy wersja coupe będzie na przyczepie/lawecie, a wersja cabrio na przedłużonym transporterze VW T1. Postaram się uzupełnić warsztat, chociaż nie mam za dużo fotek (nie lubię ich robić). Poniżej fotki z czerwca. Zrobiłem eksperyment z clear'em. Dałem Gravity ale w wersji vintage, czyli z dodatkiem matującym. Nie chciałem robić połysku, bo to by się kłóciło z oryginałem. Zastosowałem mieszankę: - clear 2,6 ml - utwardzacz 0,9 ml - rozcieńczalnik 0,9 ml - mat add 1,7 ml co dało ok. 6 ml clear'a. Foty dotyczą wersji coupe (profil24). Jeszcze raz podkreślę, że odlewy żywiczne były marnej jakości i wymagały sporego wysiłku, żeby jako, tako wyglądać. Fotki z placu boju: cdn
-
Zrobiłem ten model jakiś czas temu. Szprychy trzeba "poprawić" po zestawowej wyginarce. Po prawej szprychy wygięte zaginarką, po lewej skorygowane. Inne ujęcie: Nie rozumiem dlaczego fotka jest do góry nogami
-
Witam po dłuuugiej przerwie, Odświeżyłem wątek (fotki). Wróciły wspomnienia.......
-
-
BMW 2002 tii - Track Day Edition - Hasegawa 1:24
Coppercat odpowiedział Trojan → na temat → [C]Warsztat
To jest to, co tygryski lubią najbardziej Fajny warsztat Będę obserwował. Maska powinna mieć zawiasy . Dasz radę -
Pracuję nad silnikiem. Początkowo planowałem wszczepić silnik od Porsche 356, ale ostatecznie postanowiłem powalczyć z "połówką" z zestawu. Odlew nie jest rewelacyjny, ale może uda się go jakoś sensownie obrobić i "doszczegółowić". Wyglądało to nieciekawie więc zabrałem się za detailing. Pierwsze kabelki, druciki itp.: Profil24 przewidział układ zapłonowy 4-ro świecowy. Zmieniłem to na 8 świec (2 na cylinder) i dwa aparaty zapłonowe. Wszytko po to, żeby nadrobić brak szczegółów odlewu. Równolegle robię różne detale do późniejszego wykorzystania. Drzwi z zawiasami: CDN
-
Dłubaniny ciąg dalszy. Zrobiłem deskę rozdzielczą (prawie kompletną). Na pierwszy ogień poszły otwory pod zegary i przełączniki. Potem podkład i kolor bazowy. Jako bazy użyłem farby Gravity Lago Green (GC-2199) z palety Porsche. Fotka z: https://gravity-colors.com/model-car-paints/126-09-gc-2199/ Przegroda przednia z deską rozdzielczą: Kompletna deska rozdzielcza z podłączonym podświetleniem zegarów. Dłubnąłem co nieco przy tzw. bagażniku: Wszystko narazie złożone na słowo honoru. CDN
-
Żywica od Profil24 nie rozpieszcza Oprócz bąbli, wżerów, rys i niedolewów trzeba walczyć z brakiem spasowania elementów. Może to normalne, ale ja się z tym pierwszy raz spotykam Na początek poszły paski PS różnej grubości e celu załatania szpar między "blachami" kasty. Potem szlifowanie, suszarka do włosów i pasowanie. Potem w ruch poszedł Proxxon z różnymi frezami. Powstały otwory na światła, siatki w tylnej części kasty oraz bruzdy pod okablowanie wewnątrz. Następnie pierwsza warstwa podkładu i szlifowanie. Żeby się nie zniechęcić do modelu w tzw. międzyczasie dłubałem przy kołach, kierownicy i tylnych światłach. Koła napompowane i wyważone: Propozycja tylnych świateł: Kierownica powstała z zestawowej blaszki i żywicy, plus szpilka, igła od strzykawki, sticker z logo i żywicy UV. CDN.
-
-
Coppercat obserwuje zawartość → 2 x Porsche 550 (1:24)
-
Dawno mnie tutaj nie było........ Zdecydowałem się założyć ten warsztat, bo na Facebook'u to nie to samo. Plany są następujące: - dwa modele Porsche 550. Wersja coupe - Profil24 i wersja cabrio - USCP. Oba modele żywiczne do ostrej modyfikacji (jak dla mnie). - możliwie duży stopień detailing'u (druty, śrubki, blaszki, kalki itp.). - otwarcie najlepiej wszystkich drzwi, bagażników, pokryw itp. - model coupe ma być postawiony na lawecie, a cabrio na przedłużonym VW T1. - pełne oświetlenie modeli (łącznie z deskami rozdzielczymi). Mam nadzieję, że będzie sporo dobrej zabawy Bazę stanowić będą modele żywiczne: - stary wypust firmy Profil24. Marna jakość odlewów, zero spasowania, toporna kasta, która waży chyba z pół kilograma. - nowość ukraińskiego USCP. Dobra jakość odlewów, ale brak silnika, pokrywa silnika i maska odlane razem z nadwoziem, że o drzwiach nie wspomnę. Dla zilustrowania wrzucam fotki z porównania karoserii obu modeli: I transkit'u USCP do VW T1 (T2 ?) Tyle tytułem wstępu. Prace początkowe już ruszyły. Będę opisywał postępy na bieżąco. Pozdrawiam, Jacek