kaesz
Użytkownicy-
Liczba zawartości
220 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
10 GoodInformacje
-
Skąd
Szczecin
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
LAF już przed podwyżkami cen papieru (i kosztów wydania) przestał wydawać książki na rzecz zeszytów z powodu niskiej sprzedaży i zaleganiu niesprzedanych egzemplarzy. Teraz już nawet zeszytów nie wydają, a wy liczycie na książkę? Przez przypadek wpadła mi w ręce publikacja Single o MiG-21 pana Karnasa, gdzie nie potrafi nawet dobrze na podstawie godła przypisać samolotu do jednostki, a teraz ma pisać o malowaniach Iskier...
-
Czyli co, bo nie rozumiem? Jedno i drugie jest w A4. W PW są duże zdjęcia i kolorowe profile W Samolot po polsku też są duże zdjęcia i rysunki z instrukcji plus trochę profili.
-
PW miał 108 stron, a nowa będzie miała 188. PW jest bardziej o malowaniach, Samolot po polsku bardziej o konstrukcji.
-
Jedyne znane mi zdjęcie MiG-29UB 28 w kamuflażu czechosłowackim z syrenką. Wykonane w WZL-2 podczas remontu. Znalazłem je w książce "100 lat lotnictwa w Bydgoszczy".
-
Świetny model, gratuluję!
-
Rozumiem, że remontu m.in. (z samolotów, bo odnawiają też pojazdy lotniskowe): TS-9 Junak Jak-18 TS-8 Bies Mi-2 4711 TS-11 1224 TS-11 1226 nie zauważyłeś? Całkiem nieźle to wyszło. Natomiast minimalną renowacją można określić prace wykonane przy Lim-6bis 316, Ił-14 itd. Powiem wam tak. W 2013 r. przekazałem do MSP materiały o malowaniach wszystkich tamtejszych MiG-21. Ponieważ jestem miłośnikiem 2 plm szczególna uwagę poświęciłem samolotom PFM 09 i 10. 10 była ówcześnie po odmalowaniu i została poprawiona według moich wytycznych. 09 odnowiono w 2015 r. i dzięki temu oba samoloty wyglądały dokładnie jak podczas ostatniego okresu służby w 2 plm. W tym roku w planach znów jest odmalowanie 10 (chyba dlatego, że ciągle przesyłam im materiały o tych samolotach), a 09 przejdzie drobny lifting (przez wolontariuszy). Na początku działalności MSP odmalowano ciągiem dużo samolotów z błędami. Wykonała to poprzednia ekipa. Powiedzmy, że uchroniło to eksponaty od ostatecznej destrukcji w różnych częściach kraju. Oceniajmy obecną ekipę MSP po przeprowadzonych przez nich remontach. Każdy może pomóc MSP, są otwarci na współpracę.
-
Muzeum w Dęblinie chciało przeprowadzić remont 8905 z ponownym malowaniem orła przez autora, ale nie pozwala na to zapis w umowie wypożyczenia z MMW i co wy na to
-
I dobrze, bo nasze MF (i M) tylko z R-3S. Widać :D wyczyść matrycę.
-
Leszek, tyle lat wałkowania tematu MiG-21 w dziale 1:1, a ty wyrzutnie dla R-3U pomyliłeś Model bardzo przyjemny, czekam na lima. Wyczyść matrycę
-
Według A. Gołąbka samolot należał wtedy do 62 plm. W książce M. Hermaszewskiego jest fotografia pilotów przed MiG-21PFM 6608 z takimi cyframi.
-
Jakie bisy? Jeśli człowiek pyta o 0880 to trzeba szukać datowanych zdjęć 0880. Podlinkowałem zdjęcie z 1988 r. gdy miał już godło 34 plm (malowane na samolotach pułku od 1987 r.). Zloty, jeśli chcesz skleić 0880 bez godeł, musiałbyś zdobyć cyfry innego kroju do numeru bocznego, oraz pomalować płatowiec na szaro. W galerii Aviateam są dwa zdjęcia 0880 z 1997 r. gdy miał jeszcze godło 34 plm, a nie 1 PDLot BLMW, więc twoja teza się nie broni.
-
Posiadał też pierwszy wzór godła 34 plm. http://galeria.aviateam.pl/photo/9553
-
Nie ma co, model pierwyj sort!
-
PFM 04 wycofany po kolizji w powietrzu z PFM 4101 12 lutego 1985 r. Oba z 2 plm w Goleniowie.
-
Tu macie fajne zdjęcia z Kluczewa http://galeria.aviateam.pl/event/20