-
Liczba zawartości
226 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
5
Ostatnia wygrana zenek_65 w dniu 7 Stycznia
Użytkownicy przyznają zenek_65 punkty reputacji!
Reputacja
498 ExcellentInformacje
-
Skąd
OSTRZESZÓW
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Byłoby super, może coś z poniższej listy by sie udało: 1. Napewno to o czym pisałem wczoraj, czyli to co jest za tą zasłona po lewej stronie - pomiędzy ładownią a pokładową toaletą. 2. Wypozaszenie stojaka zaraz za drzwiami wejściowymi. 3. Wnęki podwozia głównego- oddzielnie prawa i lewa, bo nie wiem czy się przypadkiem nie różnią. 4. Wnęka z gaśnicami w lewej gondoli silnika. 5. Fotkami detali silników też nie pogardzę - AI-24 oraz RU-19A. Trochę ich mam, ale zawsze warto mieć więcej 6. Wnęka z uziemieniem płatowca Zdaję sobie sprawę, że odkrecenie śrub pokryw wnęk może być kłopotliwe lub nawet niemożliwe. Za każdą pomoc bardzo dziękuję!
-
WDęblinie jest niestety "wydmuszka". W Krakowie natomiast jest przeniesione wyposażenie z 1509 - " Pueblo", które uniemożliwia zrobienie zdjęć. Z tego co wiem, to na terenie 8 BLT jest w miarę kompletny, ale nie mam tam dostępu
-
Tak, przeglądałem, ale na nic sensownego się nie natknąłem.
-
Lada dzień zacznę relację z budowy modelu An-26. Jaki to będzie egzemplarz to jeszcze się nie zdecydowałem. Napewno w zielonym kamo - biały 1508 lub czarne 1403. Wykorzystam blaszki Extratech, koła Armory i maski KV Models Kilka rzeczy chciałbym dodać od siebie, ale brakuje mi jeszcze zdjęć. Jednym z takich elementów jest stojak z wyposażeniem elektroniki na wrędze od strony ładowni - lewa strona, która jest zasłonięta chyba kawałkiem brezentu. Jeśli ma ktoś fotki z tym fragmentem kadłuba będę wdzięczny za pomoc.
-
Wydaje się być wysokoprawdopodobne że trafi do sprzedaży- są już wypraski, blaszka i opakowanie. Brakuje tylko instrukcji i kalek. W tym przypadku jestem dobrej myśli.
-
Dlaczego ich nie ma. Na większości zachowanych muzealnych egzemplarzy są.
-
Orientuje się może ktoś, co z żaluzjami na silnikach Litek? Na tych zdjęciach ich nie ma a na innych są.
-
Wypraski już są, oglądałem je dzisiaj - wypraski i mała blaszka. Nie na jeszcze instrukcji i kalek. Kadłub został poprawiony, ma już zgubione okienka. Skoro można już zamówić w preorderze to znaczy- wg mnie - że szansa jest. Projekt Biesa jest realizowany - z terminem jesiennym, ale o rok nie zapyałem bo się podjarałem Kaśką. A i obiecywany Głuszec będzie, ale na okładce w III tomie monografii .
-
Nie wiem, może z powodu długiego i ciężkiego porodu, może z braku konkurencjnego modelu C295 na rynku...... Tak czy siak ja kupie
-
-
Ten jeszcze jest do nas nie dotarł- to drugi egzemplarz 3402
-
No i 3401 wylądował w Gdyni https://www.aviation24.pl/index.php?view=article&id=11176%3Amamy-juz-swojego-awacs-a-do-polski-przylecial-pierwszy-zakupiony-zwiadowczy-saab-340-aew&catid=60&fbclid=IwAR0fXpU8nfZ9ihJUC47UiS0BfJa1W7SMphHDZh6pCltGM7cdIsFbj7V282Q
-
Też to słyszałem. Nie mogę znaleźć fotek wyprasek - ktoś mi podesłał, ale wcięło mi gdzieś wiadomość A formy zrobili nasi sąsiedzi na wschodzie i teraz robią nowe
-
W newsletterze ICM na marzec pojawł się Marauder https://icm.com.ua/aviation/b-26b-marauder/
-