Skocz do zawartości

Vipe

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje

  • Skąd
    Otwock/Warszawa
  • Zainteresowania
    Football amerykański, motocykle.
  1. Vipe

    Nissan Skyline GT-R32 Tamiya

    Dzięki za rady ;) Buda schnie już do polerki. Złożyłem na sucho podwozie/zawieszenie: Czym robicie rysy na podwoziu? Jest jakaś inna dobrze wyglądająca metoda niż Tamiya set D?
  2. Vipe

    Nissan Skyline GT-R32 Tamiya

    Wiem, że clearami, ale od wewnątrz czy z zewnątrz? ;)
  3. Vipe

    Nissan Skyline GT-R32 Tamiya

    Nad kielichami myślałem, ale buda była już w kolorze, więc zostawiłem. Coś się dzieje.. Nie jest idealnie, ale nigdy do tego etapu nie doszedłem, (jakieś 6 lat temu próbowałem już, ale zawsze kończyło się na źle pomalowanej budzie ) więc zostaje. Następny będzie lepszy ;) Nie wiem tylko czemu słupek A na zdjęciu wyszedł taki poszarpany.. Na żywo jest okej.. Pare pytań: Białe felgi mogą nie pasować. Myślałem o dark gold z Volków te37, ale czy jest taka farba w sprayu? A jak nie to czarny mat. Jakieś inne propozycje? Cienie szyb się maluje od wewnątrz, a klosze lamp clearami? Mam stare emalie Humbrola. Wszystkie są ok, oprócz czerwonej błyszczącej. Dobrze się nią maluje (z pędzla), ale schnie ze 3dni.. To normalne? Mam jeszcze metalic gold i aluminium i schną max pare godzin.
  4. Cześć, jestem nowy na tym forum ;) Czasem tu zaglądałem i jakoś tak wyszlo. Model każdy zna. Póki co plany to seria Gun Metal z białymi felgami i jakimiś tam poprawkami. Buda po pogłębieniu PL, usunięciu szwów i w pierwszej warstwie podkładu. W podwoziu wywiercone otwory w podłużnicach, dwie warstwy lakieru, w komorze też. Zrobiłem układ chłodzenia: Zacząłem od zbiorniczka wyrównawczego. W 1:1 chowa się on pod błotnikiem, w modelu ścianka komory idzie równo z budą, a nie chciałem tego ciąć. Na zdjęciu wyżej to widać. Komore miałem juz pomalowaną, więc nie chciałem wycinać zaczepu od bezpieczników, ale spokojnie, nie będzie go widać Dorobiłem dolną rurę, z chłodnicy do bloku, a na koniec mocowanie chłodnicy do pasa przedniego i korek. Teraz męczę się z pompą od ABS. Następnym razem bardziej się postaram przy zdjęciach, na telefonie wyglądały dobrze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.