Pitt35
Użytkownicy-
Liczba zawartości
129 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
18 GoodInformacje
-
Skąd
Puck
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Odcień kolektorów był taki jak te trzy klapki (to jaki szaroniebieski kolor) przykręcone do tych czerwonych pokryw. Obudowa filtra była czerwonobrązowa ja nie widziałem zielonych.
-
Jak nie masz nic mądrego do odpowiedzenia to nie odpowiadaj.
-
To są Rosjanie? Wiesz może co to za nóż ma ten po lewej?
-
Brough Superior SS110 1/9 Model Factory Hiro
Pitt35 odpowiedział jrminiatures → na temat → [C]Galerie
Przepiękny model, realizm powala. Jedna z firmy która wiedziała jak się robi prawdziwe motocykle. -
Mam nadzieję, że wydadzą starszą wersję tej budy.
-
Przed malowaniem może dołóż takie uchwyty na fartuchach gumowych do wchodzenia na czołg. I co to jest na tej belce do samowyciagania, te taki jakby kątownik.
-
Tak, dokładnie tak jak piszesz ma być.
-
Stop, stop. Popraw położenie tylnych skrzynek amunicyjnych na wieży. Masz je źle założone. Muszą być jak na zdjęciach które udostępniłem. Widać to dobrze na 2 i 4 zdjęciu.
-
Według mnie możesz poprawić okablowanie czujnika meteo na wieży. Dodać skrzynki amunicyjne. Musisz wiedzieć że Merida całą amunicję do Dszk-a przewoziła mocowaną na wieży w skrzynkach. Dwie obok skrzynki na uszczelnienia jedna z tyłu wyrzutni Telur i jedna przy prawym dopancerzeniu wieży. Lewy peryskop we włazie dowódcy musisz podnieś do góry. Postaraj się coś zrobić z tylnym światłem i obrysówką na wieży bo w Meridzie też było inaczej mocowane. Jeszcze dożucę zdjęcie osłony celownika na jakiej powinna się kończyć wysokości. Osłona km po prawej tak samo się kończyła. Chyba tyle.
-
Karabin zostaw tak jak jest już właz ustawiony czyli do przodu. Oprócz podstawy reflektora i osłon celownika i karabinu jeszcze coś brakuje na wieży, mam nadzieję że nie zapomnisz dorobić.
-
Trochę zły kształt ma tylna część dodatkowego opancerzenia na wieży. Zakończenie tego elementu powinno być pionowe, a nie pod takim skosem.
-
Ogniwa RMSH u nas miały oznaczenie 613WK. Na początku lat 80 wszystkie czołgi dowódcze T-55AD-1 i T-55AD-2 miały je montowane fabrycznie. Pozostałe wersje T-55A miały zmieniane te gąsienice już w jednostkach.
-
Na początku lat 80 w czołgach T-55A zaczęto zmieniać gąsienicę na nowego typu. I praktycznie do końca lat 80 wszystkie T-55A jeździły na nowych gąsienicach. Nie przypominam sobie żebym w drugiej połowie lat 80 widział T-55A na starych gąskach. Te pokrywy otwierało się z wnętrza czołgu poprzez dźwignię.
-
Zrób tak jak na zdjęciach z Zabrza.