Adamo722
Użytkownicy-
Liczba zawartości
1 856 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
759 ExcellentInformacje
-
Skąd
Polska Mazowieckie
-
Zawód
mechanik
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
-
To nie problem bo w rzeczywistości były zakładane różnie. Sporo zdjęć jest w necie
-
Realistyczny fajnie ci te projekty bez spiny wychodzą
-
Gwiazdy śmierci nie masz ?
-
Może dostaw do niego jakiś model myśliwca żeby można było ocenić jego rozmiar
-
Fajny podoba się . Wężyki to szablon czy ręczna robota
-
(S)Pontos Model 66600 Titanic 1/200
Adamo722 odpowiedział Mirek-M128 → na temat → Giełda [S] Sprzedam
Żona chce kasę więc ją sprzedam i pokryję wysyłkę -
Raczej ciężko dojrzeć szczegóły
-
Fajny ale mogłeś dorzucić zdjęcia na białym tle bo na fotkach pojazd się zlewa z otoczeniem
-
Fajny podoba się
-
Chyba go odkopano po 80 latach
-
Nocny hurek - Arma Hobby Hurricane mk.IIc 1/48
Adamo722 odpowiedział szyszka → na temat → [L]Galerie
Konstrukcja: Jednomiejscowy dolnopłat wolnonośny o konstrukcji metalowej. Skrzydła o metalowej, dwudźwigarowej konstrukcji z metalowymi żebrami i dwoma dźwigarami pomocniczymi miały obrys trapezowy o zaokrąglonych końcówkach. profil u nasady to modyfikowany Clark YH o grubości 19% (cięciwa 2,47 m), zaś przy końcówkach Clark YH o grubości 12% (cięciwa 1.2 m). Wznios skrzydeł wynosił 3,5° (centropłat miał wznios zerowy), kąt natarcia 2°, zaś kąt skosu krawędzi natarcia 5° 6’. Pokrycie skrzydeł w pierwszych kilkuset maszynach było płócienne, a w pozostałych- metalowe. Wewnątrz skrzydeł znajdował się przedział uzbrojenia i zasobniki na amunicję. Mechanizacja płata składała się z lotek i klap. Lotki miały metalową konstrukcję i kryte były płótnem, podczas gdy klapy w całości były metalowe. Kadłub był metalową kratownicą przestrzenną złożoną z czterech podłużnic rurowych i metalowych słupków, pomiędzy którymi rozpięto wykrzyżowane struny stalowe, usztywniające całość. Kadłub dzielił się na trzy sekcje: przednią z łożem silnika, centralną z kabiną pilota oraz tylną. Na kratownicy w części tylnej osadzone były sklejkowe wręgi, na których z kolei ułożono sklejkowe podłużnice. W części przedniej znajdowało się łoże silnika, który osłonięty był blachami duraluminiowymi. Grzbiet kadłuba przed kabiną pilota kryty był osłoną ze sklejki oklejonej płótnem, podczas gdy boki kadłuba w części centralnej kryto blachą. Tylna część kadłuba miała poszycie płócienne, impregnowane. Części przednia i centralna oddzielone były od siebie płytą ogniową. Za nią umieszczono rezerwowy zbiornik paliwa. Kratownica w centralnej części przechodziła w przestrzenną konstrukcję centropłata, stanowiąc z nim jedną całość. Centropłat, technologicznie stanowiący całość z kadłubem, był kryty blachą duralową i mieścił wnęki podwozia głównego. W pierwszych seriach część centropłata kryta była płótnem. Kabina zakryta. Usterzenie klasyczne składało się ze statecznika pionowego ze sterem kierunku i poziomych ze sterem wysokości. Miały one metalową konstrukcję z żebrami oraz dźwigarami i kryte były płótnem. Były one zaopatrzone w nastawiane w locie klapki wyważające oraz w mniejsze klapki wyważające nastawiane na ziemi. Niektóre maszyny miały je tylko na prawym sterze wysokości. Statecznik pionowy, o identycznej jak poziome konstrukcji. Podwozie trójpodporowe z kółkiem ogonowym, chowane w locie. Koła główne, wyposażone w amortyzatory oleo-pneumatyczne. Koła podwozia głównego wyposażone one były w pneumatyczne hamulce. Kółko ogonowe w prototypie i pierwszych maszynach seryjnych również chowało się w kadłub, jednak potem było ono stałe. -
1/72 Lavochkin La-5 Late Version - Clear Prop Models
Adamo722 odpowiedział KFS-miniatures → na temat → [L]Galerie
Fajny podoba się -
Fajny podoba się . Czy to 1/48?
-
De Havilland DH-100 Vampire Mk.I, 1/72, Special Hobby,
Adamo722 odpowiedział abtb → na temat → [L]Galerie
Fajny podoba się . Czym robisz takie udane fotki