Skocz do zawartości

Adamo722

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1 850
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

756 Excellent

Informacje

  • Skąd
    Polska Mazowieckie
  • Zawód
    mechanik

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Żona chce kasę więc ją sprzedam i pokryję wysyłkę
  2. Raczej ciężko dojrzeć szczegóły
  3. Fajny ale mogłeś dorzucić zdjęcia na białym tle bo na fotkach pojazd się zlewa z otoczeniem
  4. Adamo722

    T-34/76

    Chyba go odkopano po 80 latach
  5. Konstrukcja: Jednomiejscowy dolnopłat wolnonośny o konstrukcji metalowej. Skrzydła o metalowej, dwudźwigarowej konstrukcji z metalowymi żebrami i dwoma dźwiga­rami pomocniczymi miały obrys trapezowy o za­okrąglonych końcówkach. profil u nasady to modyfikowany Clark YH o grubości 19% (cięciwa 2,47 m), zaś przy końcówkach Clark YH o grubości 12% (cięciwa 1.2 m). Wznios skrzydeł wynosił 3,5° (centropłat miał wznios zerowy), kąt natarcia 2°, zaś kąt skosu krawędzi natarcia 5° 6’. Pokrycie skrzydeł w pierwszych kilkuset maszy­nach było płócienne, a w pozostałych- metalowe. Wewnątrz skrzydeł znajdował się przedział uzbrojenia i zasobniki na amunicję. Mechanizacja płata składała się z lotek i klap. Lotki miały metalową konstrukcję i kryte były płótnem, podczas gdy klapy w całości były metalowe. Kadłub był metalową kratownicą przestrzenną złożoną z czterech podłużnic rurowych i metalowych słupków, pomiędzy którymi rozpięto wykrzyżowane struny stalowe, usztywniające całość. Kadłub dzielił się na trzy sekcje: przednią z łożem silnika, centralną z kabiną pilota oraz tylną. Na kratownicy w części tylnej osadzone były sklejkowe wręgi, na których z kolei ułożono sklejkowe podłużnice. W części przed­niej znajdowało się łoże silnika, który osłonięty był blachami duraluminiowymi. Grzbiet kadłuba przed kabiną pilota kryty był osłoną ze sklejki oklejonej płótnem, podczas gdy boki kadłuba w części central­nej kryto blachą. Tylna część kadłuba miała poszycie płócienne, impregnowane. Części przednia i centralna oddzielone były od siebie płytą ogniową. Za nią umieszczono rezerwowy zbiornik paliwa. Kratowni­ca w centralnej części przechodziła w przestrzenną konstrukcję centropłata, stanowiąc z nim jedną ca­łość. Centropłat, technologicznie stanowiący całość z kadłubem, był kryty blachą duralową i mieścił wnę­ki podwozia głównego. W pierwszych seriach część centropłata kryta była płótnem. Kabina zakryta. Usterzenie klasyczne składało się ze statecz­nika pionowego ze sterem kierunku i poziomych ze sterem wysokości. Miały one metalową konstrukcję z żebrami oraz dźwigarami i kryte były płótnem. Były one zaopatrzone w nastawiane w locie klapki wyważające oraz w mniejsze klapki wyważa­jące nastawiane na ziemi. Niektóre maszyny miały je tylko na prawym sterze wysokości. Statecznik pionowy, o identycznej jak poziome konstrukcji. Podwozie trójpodporowe z kółkiem ogono­wym, chowane w locie. Koła główne, wyposażone w amortyzatory oleo-pneumatyczne. Koła podwozia głównego wyposażone one były w pneumatyczne hamulce. Kółko ogonowe w proto­typie i pierwszych maszynach seryjnych również chowało się w kadłub, jednak potem było ono stałe.
  6. Adamo722

    P 24f

    Fajny podoba się . Czy to 1/48?
  7. Fajny podoba się . Czym robisz takie udane fotki
  8. Wyślij sprzedającemu wezwanie do zwrotu pieniędzy lub dostarczenie modelu w ciągu 7 dni i wydrukuj sobie. Jak tego nie zrobi idź na policję z wezwaniem i dowodem wpłaty i zgłoś oszustwo. Będzie to go później kosztowało znacznie więcej kasy a ty przynajmniej masz szansę na jej odzyskanie.
  9. Udało się zdążyć przed Świętami. Model w malowaniu z Normandii 1944 z 352 Panzerjagen Batalionu
  10. Ciężko zrobić w skali 1/72 model żeby wyglądał jak w 1/32. Tobie się udało gratuluję
  11. Adamo722

    IAR 80 Hobby Boss 1/48

    Powoli do przodu Muszę coś wymyślić na to
  12. Adamo722

    Hs-126 ICM skala 1/48

    Bardzo fajny podoba się
  13. W kolejnych wersjach tak było A6m5
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.