Skocz do zawartości

pepociufakers

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    514
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana pepociufakers w dniu 11 Lipca 2021

Użytkownicy przyznają pepociufakers punkty reputacji!

Reputacja

208 Excellent

Informacje

  • Skąd
    tripmiasto

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. hej, to jest AK Xtreme Metal - Aluminium pokryty matem z Mr Hobby H-103. Wydaje mi sie ze uzylem tego mata nie tak jak zalecany bo po prostu naniosłem go na model tylko lekko rozcieńczony, i wyszedl dosc gleboki mat. Pzdr. Jaro
  2. hmm, a czy ten model ma jakieś zalety w porównaniu do LIMa-5 z Airfixa?;)
  3. Takie tam detale;) Wiecej na: https://uk.airfix.com/community/blog-and-news/workbench/b-24-liberator-retribution-skies Pzdr. Jaro
  4. o prosze Panowie, tutaj mamy dywagacje o kolejnych P-51D - nudnych, oklepanych i wypranych do granic możliwości z nudnym malowaniem, gdzie szczytem fantazji są ewentualne pasy inwazyjne, a tu przychodzi taka jedna firma i mówi: który najpewniej ukaże się wcześniej niż te rzeczone Mustangi i który będzie prawdopodobnie kosztował tyle co te dwa małe modeliki razem wzięte:) I może i linie będą jak rowy, może i nie będzie fikuśnej faktury blachy i "prawidłowo odwzorowanej pokrywy silnika";) może i będą jakieś niedociągnięcia no ale 4 silniki, 4 wieże, 10 karabinów, 8 bomb i lepiej odzorowane wnętrze niż w starej Hasegawie, którego nie będzie widać po zamknięciu, to właśnie robi robote. No i z czym do ludzi, z czym do ludzi:) Pzdr. Jaro
  5. To jak, brać tego A-6 od Trumpka czy żadna rewolucja/acja w porównaniu z Fujimi? ps. Z racji braku na rynku to takim EA-6B w nowym wydaniu nie pogardze. pps. Mam kilka modeli Trumpetera (samoloty USA) i mają one złe wymiary uzbrojenia. Czy u Trampka to typowe tylko dla konstrukcji USA czy też samoloty radzieckie też mają taki feler? ppps. im bardziej obcuje z modelami Trumpka tym bardziej czar pryska więc pozostaje pocieszanie się -> "z braku laku dobry kit":) Pzdr. Jaro
  6. Właśnie, utnijmy ten zalążek malkontenctwa, wszak nie o tym jest ta dyskusja, czy się uda czy się nie uda. Jak się uda tak, że tylko 20% będzie zadowolonych to od czego jest kolejna próba, i tak aż do etapu gdzie będzie się udawało w 80%. Sami wiecie, że zanim samolot wzbił się w powietrze w 1903 roku było wiele prób ... nie w pełni udanych. Także do odważnych świat należy i czekam na dalsza relacje. Pzdr. Jaro
  7. z drugiej strony Twoja opinia nas jako czytelnukow tez moze nie obchodzic, wiec po co wogole wyrazasz swoja opinie. Nie chcesz, nie kupuj, po co oglaszasz calemu swiatu, ze nie kupisz tego modelu?
  8. Słyszałem, że minister, prezydent i generalicja czyta to forum więc na pewno są Ci wdzięczni za Twoją opinie i wezmą ją pod uwagę, a może i Ci odpowiedzą. Pzdr. Jaro
  9. Moze geneza jest podobna to autorów publikacji naukowych - jedna osoba pisze, a reszta się podłącza z racji bycia wyżej w hierarchii? Pzdr. Jaro
  10. Merlin_70 - staram się zrozumieć do czego wg. Ciebie będzie ten samolot i wychodzi mi tak: czyli punkty 1,3,4 - to takie hmm mało bojowe - wg. mnie szkolenie Prawdziwie bojowy argument podajesz w punkcie 5 ale jednoczesnie kasujesz go pisząc, ze nie ma wspierać pola walki w pelnoskalowym konflikcie: I ostatni argument: Czyli znowu kolejne szkolne zastosowanie. Także przeczytalem uwaznie i widzę głównie zastosowanie do treningu i szkolenia czyli zostajemy z dwoma typami maszyn szkoleniowych Nie przekonales mnie. Reasumując taka zapchajdziura, na kolejne 40 lat. Oczywiscie, ze jak juz bedzie to będzie wypełniał opisane przez Ciebie zadania, ale można było te pieniadze wydac na cos bardziej bojowego. No i inna sprawa czy naprawde do powyższych zadan potrzebujemy 48 maszyn? Pzdr. Jaro
  11. z braku laku dobry kit, tfu mydlo. pzdr. Jaro
  12. jeszcze dołoże jeden kamyczek do dyskusji - proszę zauważyć, że ludzie tworzący te biznesy na początku lat 90 byli wychowani w czasach kiedy o wolnym rynku za bardzo nie uczono, i mało kto umiał się poruszać w tym świecie więc nie dziwię się, że to tak wyglądało. Więc oczywiście możemy pisać, że można to było zrobić tak i tak, ale że tak powiem "po fakcie to każdy mądry". Zresztą jak się porówna ZTS to takich dinozaurów jak Airfix i heller i ich problemow to ZTS jakos dał rade. Także dzięki za reportaż, czekam na materiał wideo, mam nadzieję że też kiedyś doczekamy się jakiegoś ciekawego opracowania o ZTS gdzie będzie opisana historia opracowania ich modeli, tak aby o tym poczytać z czystej nostalgii. ps. a czy ktoś dysponuje jakimiś szczegółami na temat historii opracowania łosia?
  13. Ale żeby tak w momencie jak Sword wypuszcza swojego F-84F, no Panie, no kto to słyszał: https://www.scalemates.com/kits/special-hobby-f-84f-thunderstreak--1473478 Pzdr. Jaro
  14. pepociufakers

    Aerograf cz.2

    tylko kompresor z butla.... aa aerograf to dopiero jak kupilem PS-289 z dysza 0.3 to poznałem co to przyjemność z malowania aerografem, ale może to dlatego że wcześniejsze miały dysze 0.2 (chinczyk i tamiya) wiec jesli chodzi o aerograf to na początek 0.3 dysza, a jaki juz to sie nie wypowiadam bo się nie znam. Pzdr. Jaro
  15. dajcie prosze znać jak sprawa z clem itp. bo podobno już nie tak łatwo uniknąć cła jak jeszcze kilka lat temu. Pzdr. Jaro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.