-
Liczba zawartości
6 234 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
15
Ostatnia wygrana bulik58 w dniu 5 Stycznia 2023
Użytkownicy przyznają bulik58 punkty reputacji!
Reputacja
2 007 ExcellentInformacje
-
Skąd
Internet
-
Zainteresowania
modelarstwo plastykowe
Ostatnie wizyty
5 328 wyświetleń profilu
-
Gaz Tigr i inne MRAP w działaniach w Ukrainie
bulik58 odpowiedział Bartosz Ciesielski → na temat → [M]1:1
Naprawa starych pocisków nową siekierką These are reported to be North Korean 120mm mortar shells in service with Russian artillerymen. https://packaged-media.redd.it/6p3h4pp9jsbb1/pb/m2-res_720p.mp4?m=DASHPlaylist.mpd&v=1&e=1713636000&s=942f664abbd09c27573d83492f8095bd5ca8c113#t=0- 1 921 odpowiedzi
-
- tigr kamaz ural
- mrap
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Ktoś mógłby sądzić iż tylko w polskim MON są problemy z zakupami sprzętu , tłumaczenie z niemieckiej prasy . „Orzeł” jest czymś w rodzaju ciernia w boku niemieckiego przemysłu obronnego, który jest szczególnie dumny ze swoich pojazdów opancerzonych. Ponieważ pojazd nie pochodzi z niemieckiej deski kreślarskiej, ale od amerykańskiego konkurenta General Dynamics i jego szwajcarskiej spółki zależnej MOWAG, która cztery lata temu zdobyła kontrakt na samochód pancerny w klasie małych samochodów wojskowych. Teraz wydaje się, że w przypadku Niemców klęska się powtarza: Bundeswehra chce nabyć nowe pojazdy i polega na amerykańskim następcy modelu „Eagle V”. Zakup poprzednika wywołał już w Berlinie ogromny gniew. Niemieccy producenci, a także członkowie Bundestagu wszelkimi sposobami próbowali uniemożliwić zakup „Eagle IV” i miesiącami zwlekali z decyzją o zakupie samochodów. Ostatecznie decyzja na korzyść produktu amerykańskiego producenta została podjęta po prostu dlatego, że niemiecka firma nie miała do zaoferowania odpowiedniego pojazdu w wymaganej klasie wielkości i wagi. Cztery lata później wszystko wygląda inaczej. Do misji takich jak ta w Afganistanie Bundeswehra potrzebuje nowych samochodów, które są lepiej chronione niż istniejące przed strzałami, materiałami wybuchowymi i minami, przy czym znów istnieje zapotrzebowanie na pojazdy ważące mniej niż dziesięć ton, które można przewozić na miejsca rozmieszczenia starymi Transal. Niemieckie firmy również zgłosiły się do przetargu w marcu ubiegłego roku i teraz miały do zaprezentowania produkt: „opancerzony pojazd wielozadaniowy”, w skrócie AMPV, opracowany przez firmy Kraus-Maffei Wegman i Rheinmetall MAN Military Vehicles. Z kolei General Dynamics zaoferował swojego następcę modelu „Eagle IV”, „Eagle V”. AMPV Eagle V Ciekawie się zapowiada , rozstrzygnąłeś już Maki jaki pojazd będziesz budować? Stanowisko FLW 100 z MG3 z Sprawdź czy wersja którą budujesz ma zamontowaną z tylu nadwozia kamerę , pierwszy pojazd ma ich 3 , następny już 1 Afganistan Eagle IV 1 Batalionu Jegrów Widać iż mamy nową modę na modułową zabudowę pojazdów , pancerna kazamata z przodu z tyłu ... na zyczenie klient Enok Dingo itp.
-
Gaz Tigr i inne MRAP w działaniach w Ukrainie
bulik58 odpowiedział Bartosz Ciesielski → na temat → [M]1:1
Południowo Afrykański ,,Mbombe,, 6 z wieżyczka RCWS Strv 122 T-64BV T-64BVK Stryker 1126 SA-6 z wieżyczką BTR ? T-62 z KMT-7 zniszczony T-90 T-90A z dwoma typami urządzeń zakłócających zniszczone drony lądowe zniszczony T-72 https://vk.com/video-123538639_456307787 Tornado G https://packaged-media.redd.it/g7qk1zc6w2vc1/pb/m2-res_480p.mp4?m=DASHPlaylist.mpd&v=1&e=1713520800&s=16b4bf9707a2031e45e5b6b74e0f9eef064cdab7#t=0 rosyjska 2S3 Akatsja + BMP-3 2S3 Akatsja TOS-1A T-80BVM T-62M T-90M Z-STS oklatkowany BWP drony lądowe T-80BVMs- 1 921 odpowiedzi
-
- 1
-
- tigr kamaz ural
- mrap
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Tak te same wątki. Jest jeszcze jeden wątek na Armie , bardzo przypomina mi twój. A tak na poważnie to masz może jakieś materiały do tego duńczyka którego fotkę wrzuciłem powyżej? Chodzi mi o ten zestaw z km M2 , itp.
-
Na pierwszym planie duński Mowag IV Eagle opony używane przez Niemców to Continental i mają rozmiar 335/80 R20 MPT , Duńczyków natomiast mają rozmiar Michelin 335/80 R20 XZL te w modelu powinny mieć 30 mm a mają 27 mm (porównano podobne opony Vespid-a i Hobby Bossa ) , można to poprawić poprzez taką operację . Za to opony tych pierwszych są szersze
-
Nikt nie może zarzucić autorowi jakieś błędy lub brak 2 śrubek i 1 nitu Gdzieś widziałem model takiego filipińskiego M706 z tym drewnianym pancerzem , wyglądał zaj....e
-
Super projekty życzę powodzenia Czy M706 z taką wieżyczką jest produkowany w 35? coś na luzie
-
Spocznijcie żołnierzu , możecie wstąpić do szeregu Makinen z zasady przy rozpoczęciu nowego projektu ma już uzbieranych parę dobrych fotek, ale może komuś innemu też się przydadzą.
-
Ciekawy temat, co do kół to porównałem oryginalne gumowe z żywicznymi które są w zestawie VS 350001S i wychodzi na to iż chyba dostrzeżono ten problem gdyż te drugie są większe . Nie dużo ale jednak, co do wersji to Das Werk wypuści kolejnego ,,Orła ,, jeśli byś robił krzyżaka to możesz zrobić go z Mali l\ lub Afganu może ci się przydadzą
-
Nowość Amusinga T-90AK w.PTK - Na zdjęciu czołgi T-90A, które wchodzą w skład najnowszej partii modernizacyjnej T-90A z 2010 roku. Są to tzw. „T-90A z PTK” lub „Obiekt 188A2”. Różnica polega na tym, że zostały wyposażone w kompleks oprogramowania i sprzętu do interakcji z zautomatyzowanym systemem sterowania procesem. Pozwoliło to na lepszą komunikację między załogami różnych czołgów. Rzeczywista partia modernizacji T-90A z tym systemem pozostała stosunkowo nieznana, a pojawiła się tylko kilka razy podczas szkolenia na południu Rosji. Nie wiadomo, ile T-90A Obr.2010 faktycznie wyprodukowano i wysłano do Sił Zbrojnych Rosji. Według indeksu GRAU istnieją 2 warianty T-90A z systemem „PТК”. Czołg podstawowy T-90A (z kompleksem programowo-sprzętowym PTK-T-2) 1. - cyfrowa antena PTK. Zainstalowany w tylnej części wieży za pilotem zdalnego sterowania ciężkiego km-u dowódcy. 2. - zwykła antena komunikacyjna. Na zdjęciu widać jedynie wejście sprężyny, które jest dostępne tylko dla anten na czołgach z PTK 3. - Antena nawigacji satelitarnej GLONASS. Wariant dowodzenia T-90AK (z kompleksem programowo-sprzętowym PTK-T-1) 1. - antena PTK znajduje się po lewej stronie wieży, a antena sprężynowa z tyłu wieży (w T-90A z PTK odwrotnie). 2. - instaluje się zespół prądotwórczy diesla w celu zasilania wyposażenia dowódcy bez użycia silnika głównego (APU). „T-90A z PTK” : kompleks oprogramowania i sprzętu Typowa T-90 A w wersji AK
-
Obraz rzeczywisty może być zupełnie inny.
-
Już ci nie raz zwracano uwagą na twoje zachowanie , to nie chlew ani nie miejsce na takie chamskie słownictwo . Ja też mam powody aby nienawidzić rosjan ale pomimo tego nie używam twojego słownika bo posiadam kulturę wyrażania się czego jak widać tobie brakuje
-
Co to za ośrodek wydający takie komunikaty ,,.., UPA drony poraziły transformator, to muszą być ślady prondu ,, drony o nowej nazwie prądem rażą , trochę dziwnie się czyta ten komunikat? Ja prosty człowiek napisałbym ,, drony UPA trafiły/uszkodziły itp. transformator i stąd te ślady prądu , ale gdzie mi tam do tych ośrodków i innych expertów. Ja to mogę najwyżej fotki wklejać.
-
Na początku był TAKOM, czyli T-54 z Muzeum Broni Pancernej w Poznaniu.
bulik58 odpowiedział robertmodelarz → na temat → [M]Warsztat
Potwierdzam dobrą jakość kół z zestawu MiniArta , o ile dobrze pamiętam koła takie użył Kamil K w swoim syryjskim T-54 -
Mi się już podoba , czekam na dokończenie