Skocz do zawartości

powerpablo

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    106
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

Informacje

  • Skąd
    Jelenia Góra
  • Zainteresowania
    cieżarówki, informatyka, elektronika
  • Zawód
    Student

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Ładnie i czysto....ale nieskromnie mówiąc lakier o kodzie LP3H MARSROT jest do 3-ej generacji golfa budując pierwszą generację powinieneś sięgnąć głębiej i wymieszać lakier o kodzie L31B lub LA3A dedykowane pod ten rocznik, jeśli miałobyć w oryginalne. Nie mniej jednak jest mała różnica w odcieniu i nie będzie widać....pozdrawiam i powodzenia
  2. W dobrym kierunku myślisz....tak dokładnie jest. Ja próby robiłem i jest rewelacyjnie a rozcieńczałem alkoholem i nie było problemów. pozdrawiam
  3. Witam serdecznie. Model powstał przed VW Polo. Skoda była robiona prosto z pudła jedyne dodatki to pasy i spinki na maskę oraz zmiana barw z fabrycznych na prywatne. zmieniamy klimat...... Miłego oglądania i komentowania....jestem świadomy niektórych baboli ale poprawie się przy kolejnych modelach pozdrawiam Pawel
  4. Mój ostatni skończony projekt pozdrawiam Pawel
  5. Kastę malowałem farbami ALC. Dokładnie malowałem w następującej kolejności: Wiadomo pierwszy był podkład następnie: 1. Gloss Black Base ALC-305 2. Bright Silver Candy Base ALC-701 3. Candy Electric Blue Enamel ALC-709 tak to wygląda. pozdrawiam Paweł
  6. Drodzy koledzy dzięki za komentarze i opinie. Co do modelu a przede wszystkim do grila oraz felg to wzorowałem się na modelu Mercedesa SLS AMG Elecric Drive. Tak więc gril jest w kolorze nadwozia natomiast z felg zmyty został fabryczny chrom i zastąpiłem go białym matowym kolorem. pozdrawiam Paweł
  7. Witam. Ostatnie moje poczynania...miłego oglądania. pozdrawiam Paweł
  8. Bardzo Ładny i przyjemny dla oka Peugocik. pozdrawiam Paweł
  9. Witam. Odnośnie modelu to jest to dobra baza dla bardziej doświadczonych modelarzy, a mi do nich daleko, tak więc jestem średnio zadowolony z wykonania modelu. Jednakże cały czas się uczę i zbieram doświadczenie. Miłego oglądania i zapraszam do komentowania. A te fotki po zmianie WB... pozdrawiam Paweł
  10. Myślałem, że skoro ze zdrowiem jest coraz lepiej to i czasu będzie na modelowanie...a tu odwrotnie. Czasu mało ale drobnymi krokami powolutku coś tam idzie do przodu. Podziałałem z podszybiem i zaaplikowałem elementy fototrawione. W między czasie po szpachlowałem wydech, który należało poprawić w miejscu łączenia oraz elementy wnętrza - fotele i boczki drzwiowe Oraz przygotowałem oszklenie do pomalowania ramek oraz zmyłem fabryczny chrom z elementów oświetlenia i zastąpiłem ALC ale wcześniej w/w elementy były pryśnięte emalią czarna połysk REVELL Chrom był pryśnięty na dwie warstwy z tym, że ta druga nie wiem czy nie za bogato pryśnięta, bo na większym ciśnieniu. No ale jak dla mnie to i tak jest OK. pozdrawiam Paweł
  11. Witam. Mała aktualizacja wynikająca z braku czasu i przejściowych kłopotów zdrowotnych. Postanowiłem urozmaicić trochę prace i urealnić tarcze hamulcowe trochę je po nawiercając jakoby były wentylowane. kolejnymi pracami przy podwoziu były prace na wydechem. Jest to drugie podejście do układu wydechowego z tłumikami toczonymi I wygląda to o niebo lepiej. Wszystko przy podwoziu na dzień dzisiejszy jest już dopieszczone i czeka na podkładowanie i docelowa malowanie. Przy tylnym zawieszeniu dorobiłem również tzw. drążek stabilizacyjny. c.d.n... pozdrawiam Paweł
  12. Muszę Ci powiedzieć, że zjawiskowo to wszystko wygląda. Bardzo ładnie i czysto...kawał bardzo dobrej roboty i oby tak dalej. pozdrawiam Paweł
  13. Witam. Dzięki chłopaki za dobre słowa... Mała aktualizacja - prace powoli posuwają się do przodu. Kasta i inne elementy są pryśnięte 3 cienkimi warstwami lakieru bezbarwnego. Po wyschnięciu przeszlifuję delikatnie schodek przy kalkach i myślę, że kolejne 2 troszkę mokre warstwy powinny dać dobry rezultat. Aktualnie prace są przy etapie II i III. A miano wicie zmieniłem układ wydechowy na tłumiki toczone, oraz przerobiłem tylne amortyzatory z związku z tym, że nabyłem nowe fotki do dokumentacji. A w etapie III prace zacząłem nad przerobieniem tak zwanego tunelu podłogowego i całej podłogi z uwzględnieniem włącznika i miejsca na baterię pod układ oświetlenia. Fotki niebawem... pozdrawiam Paweł
  14. owszem...to zależy od projektu i jakie to kalki maja być. proszę na PW pozdrawiam Paweł
  15. Witam. Kolejna mała aktualizacja.. Ale do rzeczy...skończyłem oklejanie kalkami i teraz muszę nanieść drobne poprawki i wyretuszować tu i ówdzie. Przede wszystkim tylny spojler. Nad nim spędziłem całe 5 godzin - oklejanie imitacją carbonu oraz innymi kalkami. W trakcie prac nad nim przeżyłem koszmar a miano wicie w trakcie kładzenia kalek i podgrzewaniu suszarką zaczął mi się odkształcać i to konkretnie. Nie wiedziałem, że żywica jest tak podatna na wysoką temperaturę. Udało mi się go jakoś delikatnie wyprostować ale to nie jest ten kształt co przed oklejeniem. Po wstępnym przymierzeniu do tylnej szyby wydawać by było, że OK ale potem się okaże. Tak więc jeszcze przy nim spędzie trochę czasu, jest jeszcze nie skończony...podobnie z innymi elementami przed bezbarwnym. Zaczynam doceniać kolegów, którzy oklejają takie elementy z dużo lepszym rezultatem - z podziwem dodam. Jak na pierwszy raz walka z kalką i spojlerem nie jest źle ale zawsze mogłoby być lepiej. Teraz kilka poprawek i bezbarwny. pozdrawiam Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.