Skocz do zawartości

SdKfz 164 Nashorn w zimowym kamo

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Klasa 2 - Pojazdy wojskowe

Specjalna 2 - Najlepszy warsztat/model młodego modelarza (do lat 15-tu)

Specjalna 3 - Najlepsza interpretacja tematu konkursowego

W moim pierwszym warsztacie mam zamiar wykonać niemiecki niszczyciel czołgu Nashorn w skali 1:72 firmy Revell w zimowym kamuflażu. Chociaż prace nad moim modelem zacząłem 2 tygodnie temu nie założyłem wcześniej warsztatu ,gdyż spodziewałem się że prace nad nim skończę po 20 grudnia. Po sklejeniu kół wanny i kilku części działa stwierdziłem ,że może uda mi się zmieścić w czasie. Przedstawię zdjęcia z poprzednich prac i obowiązkowego inboxa ,więc przez kilka kolejnych aktualizacji będę prowadzić warsztat w czasie nierzeczywistym. Mam nadzieje ,że administracja mi to zaliczy. Jestem dopiero początkujący (3 ukończone modele) co widać po ilości moich postów i aktywności na forum więc proszę mi wybaczyć ewentualne błędy.

20151114_193102%203_zpspxjr8qih.jpg

20110322009_zpseblvm4lu.jpg

Napisano

Zasiadam, zaglądam i kibicuję.

Jedna uwaga, popracuj nad zdjęciami

Pozdrawiam

• Super Moderator
Napisano

Szanowny kolega czytał mam nadzieję nasz regulamin konkursowy? Polecam punkt 6. W takiej formie jak jest to teraz, rozpoczęty warsztat musi zostać dokończony w skróconym terminie.

pozdrawiam

Admin

Napisano

Nie doczytałem dokładnie przyznaję się. Nie rezygnuję. Jak zabiorę się do roboty to może się uda.

Postanowiłem że pomaluje wszystkie części w ramkach zamiast malować cały pojazd. Do niektórych miejsc byłby trudny dostęp (działo,wnętrze).

Pomalowałem na kolor podstawowy dunkelgelb który uzyskałem z połączenia tych trzech farb.

20151115_113453%201_zps78hjmftv.jpg

20151110_205216_zpsznfrua5q.jpg

Następnie mogłem zacząć sklejać wannę ,działo, koła gąsek.

20151110_205335_zpshq2zm3zk.jpg

20151110_205530_zps9vwixzil.jpg

20151111_114658_zpsj763cmvc.jpg