Teraz jest Cz mar 30 2017, 12:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


REGULAMIN FORUM




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Polska grupa modelarska w UK
PostNapisane: So lis 05 2016, 21:07 
Offline

Dołączył(a): N sie 28 2016, 22:27
Posty: 7
też informacyjnie, zostaje ktoś w końcu w samym Birmingham z soboty na niedzielę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Polska grupa modelarska w UK
PostNapisane: N lis 06 2016, 10:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lis 19 2008, 22:58
Posty: 675
Lokalizacja: Newcastle
Ja w tym roku dede tylko w sobotę i zastanawiam się czy brać swoje ostatnie wypociny

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Polska grupa modelarska w UK
PostNapisane: N lis 06 2016, 10:04 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 10 2011, 21:24
Posty: 11642
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie, PL - Garden City, UK
Brać. Będziem oglądać.

_________________
Pozdro - Krzysiek Bartyzel

Czołgi - pancerna pięść armii

W warsztacie: Sherman Ic Firefly Hybrid,
Portfolio, Polska grupa modelarska w UK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Polska grupa modelarska w UK
PostNapisane: Wt lis 08 2016, 1:24 
Offline

Dołączył(a): Cz sty 01 2009, 21:01
Posty: 690
Lokalizacja: Elbląg- PL/ Birmingham- UK
Z tego co doczytalem to znow zmienili opakowanie angielskiego odpowiednika sidoluxu
http://www.mysupermarket.co.uk/sainsburys-price-comparison/Household_Cleaning/Pledge_Multisurface_Wax_750ml.html?TrackingCode=701.hJ7zblki4EuAeOiWH0-ttg
Czy ktos juz uzywal?

_________________
Warsztat: Tygrys 1 1:35 RMF 141 35% DKM Bismarck 1:350 Tamiya 30% Tamiya Spitfire Mk.I 1/48 P9386 QV-K 19 Sqn. 85%
Galeria: Challenger 1 mk.3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Polska grupa modelarska w UK
PostNapisane: N lis 13 2016, 23:32 
Offline

Dołączył(a): Cz sty 01 2009, 21:01
Posty: 690
Lokalizacja: Elbląg- PL/ Birmingham- UK
Reasumujac spotkanie w Telford moge zaliczyc do udanych. Wrocilem do domu chudszy o sporo kasy ale bogatszy o Tiger 1 £32 i Abramsa £38 z RMF (FM) w 1/35 me bf 109 profi pack 1/32 £27 i troche narzedzi w tym iwate eclipse £120 :) zaszalalem i teraz Solo mnie znienawidzi :)
Atmosfera na stoisku Mastera jak zwykle na najwyzszym poziomie Dzieki panowie za goscine.
Szkoda ze jak co rok naszych kolegow forumowych tak malo przyjezdza, no chyba ze wstydza sie ujawniac :)

_________________
Warsztat: Tygrys 1 1:35 RMF 141 35% DKM Bismarck 1:350 Tamiya 30% Tamiya Spitfire Mk.I 1/48 P9386 QV-K 19 Sqn. 85%
Galeria: Challenger 1 mk.3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Polska grupa modelarska w UK
PostNapisane: N lis 13 2016, 23:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So mar 07 2015, 16:55
Posty: 2290
Lokalizacja: Gdańsk Starówka
kzugaj napisał(a):
Reasumujac spotkanie w Telford moge zaliczyc do udanych. Wrocilem do domu chudszy o sporo kasy ale bogatszy o Tiger 1 £32 i Abramsa £38 z RMF (FM) w 1/35 me bf 109 profi pack 1/32 £27 i troche narzedzi w tym iwate eclipse £120 :) zaszalalem i teraz Solo mnie znienawidzi :)
Atmosfera na stoisku Mastera jak zwykle na najwyzszym poziomie Dzieki panowie za goscine.
Szkoda ze jak co rok naszych kolegow forumowych tak malo przyjezdza, no chyba ze wstydza sie ujawniac :)


No i git.

Nie przejmuj się.
On już dziś zaczął na nowo ewangelizację H&S.
Teraz dodatkowo podkreśla nazwę pogrubioną czcionką żeby upodlić użytkowników jakiś tam Badgerów, Iwat, Proconów, Tamiya i innych nic nie wartych sprzętów :haha:

PS.
Mnie męczy Olympos Micron ale jeszcze nie dojrzałem do takich wydatków dlatego jako drugi zakupię zaintrygowany wyglądem i funkcjonalnością Procon Boy SQ.

_________________
Pancerka Polskich Sił Zbrojnych na zachodzie i niemiecka (głównie niszczyciele)
Galerie:pierwszy model - Panther Ausf. A by Tamiya, Jagdpanzer IV L/48 Normandia by Italeri, Sherman Firefly Ic Hybrid, Cromwell Mk. IV, 1 DPanc. Bieżący warsztat:Renault FT-17 "Trup"
Pozdrawiam Rafał Dzięgielewski made by 71 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Polska grupa modelarska w UK
PostNapisane: N lis 13 2016, 23:41 
Offline

Dołączył(a): Cz sty 01 2009, 21:01
Posty: 690
Lokalizacja: Elbląg- PL/ Birmingham- UK
Hahahahaah

_________________
Warsztat: Tygrys 1 1:35 RMF 141 35% DKM Bismarck 1:350 Tamiya 30% Tamiya Spitfire Mk.I 1/48 P9386 QV-K 19 Sqn. 85%
Galeria: Challenger 1 mk.3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Polska grupa modelarska w UK
PostNapisane: Pn lis 14 2016, 0:02 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 10 2011, 21:24
Posty: 11642
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie, PL - Garden City, UK
Ogólnie imprezę mogę zaliczyć jako udaną. Nogi bolą okrutnie a i kasy trochę poszło. Jak będę miał chwilę to wrzucę listę do tematu zakupy. Moim zdaniem największym rozczarowaniem było stoisko Eduard. Chyba jako jedyni na wystawie ceny mieli zawyżone np. maski do oszklenia chcieli mi wcisnąć za £10 gdzie w necie można je nabyć za £5-6.
Koleś z Friulmodel niestety się nie pojawił. Chodziły pogłoski że była z nim jakaś draka w zeszłym roku i grzecznie go poprosili o nie pojawianie się. Trudno. Parę zestawów udało się wyszabrować z Panzershop.

U chłopaków z Master Model atmosfera jak zwykle wyśmienita, paru chłopaków wpadło, na stołach Overseas parę drinków poszło. Mam nadzieję że za rok znów się tam spotkamy.

_________________
Pozdro - Krzysiek Bartyzel

Czołgi - pancerna pięść armii

W warsztacie: Sherman Ic Firefly Hybrid,
Portfolio, Polska grupa modelarska w UK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Polska grupa modelarska w UK
PostNapisane: Pn lis 14 2016, 9:53 
Offline

Dołączył(a): N paź 02 2016, 21:50
Posty: 10
Witam
Bezpartyjny.
E14
Londyn

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Polska grupa modelarska w UK
PostNapisane: Pn lis 14 2016, 18:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lis 19 2008, 22:58
Posty: 675
Lokalizacja: Newcastle
A mnie wystawa w Telford niezbyt się udała za sprawą tego ze jeden dzień tylko byłem ( kilka godzin) i dziewięciu spędzonych za kółkiem. Reszta jak najbardziej ok. Zakupowo skromniej niż w poprzednich latach. Nie było nawet kiedy wydać :? Najważniejsze że coroczne spotkania przy Masterach dopisaly. Ogólnie impreza według mnie ciut mniejsza niż w poprzednich latach ale i tak warto przyjechać.

PS Jak ma ktoś jakieś zdjęcia to dawać tu bo ja raptem 4 zrobiłem i to wypraska Elefanta w 1:48 :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Polska grupa modelarska w UK
PostNapisane: Pn lis 14 2016, 20:31 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 10 2011, 21:24
Posty: 11642
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie, PL - Garden City, UK
Kilka zrobiłem, ale niewiele.

Na początek przygotowanie do minuty ciszy z okazji Remembrance Day:

Obrazek

I nasz stolik klubowy:

Obrazek

Ten model zbudował kolega z klubu (ten z lewej na fotce wcześniej). To prawie w całości scratch - poza kołami, gąsienicami i wanną, która też była trochę zmodyfikowana. Dostał za niego srebro:

Obrazek

i kilka modeli z wystawy:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Pozdro - Krzysiek Bartyzel

Czołgi - pancerna pięść armii

W warsztacie: Sherman Ic Firefly Hybrid,
Portfolio, Polska grupa modelarska w UK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Polska grupa modelarska w UK
PostNapisane: Pn lis 14 2016, 21:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lis 19 2008, 22:58
Posty: 675
Lokalizacja: Newcastle
Fajne fotki
Co do Eduarda to nie pierwszy raz ceny zawyżone mieli.
Mnie natomiast zdziwił pan który rokrocznie nie wytrzymał trudów integracji i ochrona pomagała mu wyjść a w tym roku o 4 jeszcze się dzielnie trzymał :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Polska grupa modelarska w UK
PostNapisane: Pn lis 14 2016, 21:58 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 10 2011, 21:24
Posty: 11642
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie, PL - Garden City, UK
Stolik integracyjny faktycznie na bogato, "wystawców" dużo i "modeli" w różnych proporcjach też całe mnóstwo. Nie dziwota że sprawdzenie wszystkich wielkiego zdrowia wymagało.

_________________
Pozdro - Krzysiek Bartyzel

Czołgi - pancerna pięść armii

W warsztacie: Sherman Ic Firefly Hybrid,
Portfolio, Polska grupa modelarska w UK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Polska grupa modelarska w UK
PostNapisane: So sty 14 2017, 12:02 
Offline

Dołączył(a): So sty 14 2017, 11:47
Posty: 1
Lokalizacja: Stoke on Trent
ST4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Polska grupa modelarska w UK
PostNapisane: So sty 14 2017, 18:31 
Online
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 10 2011, 21:24
Posty: 11642
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie, PL - Garden City, UK
Witamy.
Za tydzien wystawa w Bolton - ktoś się wybiera? Ja raczej będę (no chyba że coś nieoczekiwanego się wydarzy).

_________________
Pozdro - Krzysiek Bartyzel

Czołgi - pancerna pięść armii

W warsztacie: Sherman Ic Firefly Hybrid,
Portfolio, Polska grupa modelarska w UK


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Następna

REGULAMIN FORUM


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: AD, Coppercat


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL