Skocz do zawartości

Revellowsko - Hasegawowski Spitfire Mk. XVIe


fiedotow

Rekomendowane odpowiedzi

Koniec? No zapewne suchej nitki na mnie nie pozostawicie... Ale o to chodzi...

To mój pierwszy Spitfire w 1:48. Poligon doświadczalny... Sporo się nauczyłem i mam nadzieję, że kolejny będzie lepszy... Nie zamykam definitywnie warsztatu. Sądzę, że za Waszeciów wskazaniami jeszcze co nieco poprawię. Nie jestem mistrzem fotografii, więc zdjęcia jakie są - każdy widzi...

A teraz zdjęcia... Nie krzyczcie na mnie za mocno.

Wasz

Aleksandr Fiedotow - czyli ja, Bogdan

 

17146435.jpg

41924320.jpg

10298802.jpg

69001161.jpg

58168058.jpg

74240338.jpg

66329720.jpg

 

A teraz czekam na wyrok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Jestem pierwszy, bo pewnie większość o tej porze się na drugi bok przewraca;) Nie zamierzam się modelu czepiać - bo: mi się podoba, sam mam przed sobą tę skalę i pewnie wyjdzie mi podobnie - czyli jak bardziej modelowy model niż w 72 a i jak skończony profan - nie mam żadnego spita w pudełku ani planach...

Jedyne, co mogę powiedzieć twórczego (być może) - to w temacie zdjęć: jeśli Twój aparat daje możliwość regulacji przesłony (przy okazji będzie wydłużał sobie czas naświetlania) - to ustawiaj ją jak najmniejszą (np 22), użyj samowyzwalacza i postaw na czymś stabilnym aparat (niekoniecznie na statywie) - masz wtedy w zasadzie 100% pewność, że wszystko albo prawie wszystko będzie ostre i wciąż doświetlone.

 

Pozdrawiam

Drabik, czyli Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach