Skocz do zawartości

Pz Kpfw IV H Italeri 1:72


Maciekross

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem tego forum i chciałbym Wam przedstawić swoją pierwszą pancerke. Jestem początkowym modelarzem co od razu będziecie mogli zobaczyć :P

Model malowany ręcznie ze względu na niemożność malowania aerografem z którym mam kłopoty techniczne. Jakość wykonania modelu pozostawia wiele do życzenia, troche trzeba było podłubać i dokładnie dopasować aby wszystko grało.

Ze względu na to że dopiero zaczynam proszę o wyrozumiałość, ale chciałbym usłyszeć Wasze uwagi i spostrzeżenia na temat tego modelu .

Oto zdjęcia :

P1050401.JPG

P1050402.JPG

P1050403.JPG

P1050406.JPG

P1050408.JPG

P1050409.JPG

P1050410.JPG

P1050416.JPG

P1050417.JPG

P1050421.JPG

P1050427.JPG

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Sam jestem początkującym (na razie zrobiłem 3 modele w 1:72 i 3 w 1:35) więc nie będę wytykać więcej błędów oprócz podstawowych

widać ślady od pędzla aby tego uniknąć trzeba dobrze rozcieńczyć farbę i kłaść więcej warstw (nawet teraz polecam pociągnąć jedną czy dwie warstwy na osłony bo widać że nie jest do końca pokryte farbą)

a jak chciał jeszcze poprawić osłony to proponowałbym abyś aby wykonać je z puszki po napoju ale dla początkującego to nie jest konieczne.

A tak jest na moim zdaniem zadowalającym poziomie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach