Maciekross Napisano 1 Sierpnia 2011 Napisano 1 Sierpnia 2011 Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem tego forum i chciałbym Wam przedstawić swoją pierwszą pancerke. Jestem początkowym modelarzem co od razu będziecie mogli zobaczyć :P Model malowany ręcznie ze względu na niemożność malowania aerografem z którym mam kłopoty techniczne. Jakość wykonania modelu pozostawia wiele do życzenia, troche trzeba było podłubać i dokładnie dopasować aby wszystko grało. Ze względu na to że dopiero zaczynam proszę o wyrozumiałość, ale chciałbym usłyszeć Wasze uwagi i spostrzeżenia na temat tego modelu . Oto zdjęcia : Pozdrawiam Cytuj
kub Napisano 1 Sierpnia 2011 Napisano 1 Sierpnia 2011 Witam Sam jestem początkującym (na razie zrobiłem 3 modele w 1:72 i 3 w 1:35) więc nie będę wytykać więcej błędów oprócz podstawowych widać ślady od pędzla aby tego uniknąć trzeba dobrze rozcieńczyć farbę i kłaść więcej warstw (nawet teraz polecam pociągnąć jedną czy dwie warstwy na osłony bo widać że nie jest do końca pokryte farbą) a jak chciał jeszcze poprawić osłony to proponowałbym abyś aby wykonać je z puszki po napoju ale dla początkującego to nie jest konieczne. A tak jest na moim zdaniem zadowalającym poziomie Cytuj