Skocz do zawartości

F-101 B Voodoo 1/72 Revell


19robi88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem nowy na forum, jestem można powiedzieć początkujący gdyż jest to mój 8 model wiec proszę o wyrozumiałość , pomoc krytykę która przyjmuje na klatę i staram się wyciągać wnioski na następne modele

 

Model jaki wybrałem to wydaje mi sie dość mało popularny F - 101 B Voodoo z Revella w skali 1/72 :

 

in box :

 

muflUzp.jpg

 

Ng5Pv6z.jpg

 

xBSwvJG.jpg

 

Bj3wcRS.jpg

 

yogeH24.jpg

 

dodatki :

 

5NUqOtq.jpg

 

iJNDcvw.jpg

 

zakasam rekawy i biore sie do pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 72
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No ja raczej zostanę przy malowaniu U.S. AIR FORCE . Wyciąłem wanienkę i fotele muszę jeszcze doszlifować na równo spody foteli ale tak wstępnie wrzuciłem żeby zobaczy jak to wygada i całkiem niezły detal foteli przyciski na panelach mogły by być wyraźniej odlane ale i tak jest mega różnica niż to co daje zestaw.

 

JarhGau.jpg

 

0UmYpEJ.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdze dokładnie zeby lipy nie było, podejrzewam ze chodzi ci głównie o szerokość wanny bo pomimo ze dedykowane do danego egzemplarza potrafią być za szerokie dobrze rozumuje ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za szerokie, za wysokie, albo nawet kształtem nie pasować. Mogą być szpary w ważnych miejscach łączenia z kadłubem, może coś trzeba wyciąć.

Bardzo rożnie bywa.

Dlatego żywiczną kabinkę trzeba mieć idealnie dopasowaną do kadłuba zanim zacznie się ją malować.

Bo inaczej możesz sobie te malunki zniszczyć, jak po pomalowaniu trzeba będzie coś ciąć i szlifować.

To zrezztą dotyczy wszystkich dodatków z żywicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach