Skocz do zawartości

Char 1b Tamiya 1/35


bożo wpożo

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejnego czołKa zacząłem dłubać . Nie mam doświadczenia takiego , żebym mógł opowiadać o spasowaniu zestawów poszczególnych firm produkujących modele , ale ten składa się rewelacyjnie . Jakby się uparł to w kilka godzin można go zbudować na kolanie .

 

char1_zps3022641b.jpg

 

char2_zps45b8276f.jpg

 

char3_zpsa95f9c45.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 58
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No i stało się... skoro zacząłeś już składanie swojego Brzydala to ja chyba muszę poczekać ze swoim, aż opadną emocje po Twoim skończonym modelu, bo mój na pewno nie będzie się mógł równać z Twoim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za jaką cene wyrwany?

Dwie jawki z grosikiem w plastmodelu plus kilkanaście zybli za lufki , nie ma tragedii ... Za to jak się składa ten obrzydliwiec , warto było

 

No i stało się... skoro zacząłeś już składanie swojego Brzydala to ja chyba muszę poczekać ze swoim

 

Nie rób scen , tylko jedziesz ze swoim czołKiem . Czekać nie trzeba , bo składa się w mgnieniu oka , nim człek zdąży powiedzieć "placek z jagodami " , wiec zaraz będziemy na tym samym etapie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat na weekend zjechałem do rodzinnego domu więc mój czołK jak Ty to mówisz leży póki co i się kurzy w Poznaniu. Ale dzisiaj późnym wieczorem postaram się posiedzieć przy nim trochę i chociaż otrzepać go z kurzu

Chciałbym kiedyś zobaczyć nasze trzy Brzydale na raz na żywo to byłoby ciekawe doświadczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kolejny Twój "pełzający" pojazd Kibicuję gorąco budowie czołgu, który w oryginale miał 4 wsteczne biegi i jeden do przodu (gdyby ich zaszli od tyłu) ot taki żarcik o drugowojennej, francuskiej broni pancernej (biała flaga będzie na wieży? )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach