Skocz do zawartości

KTO ROSOMAK 1:35 IBG MODELS


lukasz84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na początku chciałem z wami się przywitać, jestem tu na forum nowym użytkownikiem ale modelarstwem zajmuję się już od 15 lat co prawda kartonowym . Już kilka modeli plastikowych skleiłem w swoim życiu ale poziom ich nie był za wysoki dlatego postanowiłem za rejestrować się na waszym forum by czerpać i uczyć się od najlepszych w tej dziedzinie modelarstwa, mam nadzieję że mi pomożecie przebrnąć przez budowę choćby właśnie tego modelu jakim jest Rosomak i mam nadzieję że także wielu innych .

A więc przejdźmy do rzeczy na warsztat postanowiłem wziąć nowy model którym jest KTO ROSOMAK jak na razie powstała rama oraz kilka drobnych elementów, przyznam że największym dla mnie będzie wyzwaniem malowanie, wash, brudzenie itp. Mam nadzieje że pomożecie mi stawiać pierwsze kroki ;)

rosomak_zpssaaaidcz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu ale zniknął mój ostatni post, dlatego wrzucam jeszcze raz zdjęcia gotowej ramy oraz jedno nowe zdjęcie które przedstawia pomalowaną już ramę, użyłem w końcu jako podkładu czarną Pactre gdzieś wyczytałem w relacji że dobrze spełnia zadanie podkładu.

rosomak3_zpsqgxfmrdt.jpg

rosomak4_zpsgjblnywf.jpg

 

A tak teraz wygląda rama ppo pomalowaniu Pactra.

rosomak5_zpst3agckno.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie odnośnie produktu:

http://www.hobbysta.pl/paneliner-for-sand-and-desert-camouflage-35ml-p-43562.html

A mianowicie czy jest z innej firmy odpowiednik tego specyfiku bo u mnie od ręki produkty firmy AK jest bardzo ciężko dostać, czy mp. Vallejo też ma coś takiego

 

Ja do wszystkich modeli w kolorze piaskowym używam BROWN WASH MIG PRODUCTION i jestem z niego bardzo zadowolony.

Tu masz mojego humvee zwashowanego tym specyfikiem...

http://modelwork.pl/viewtopic.php?f=68&t=43867