Skocz do zawartości

VW Golf GTI (Revell) - pierwszy model w karierze


Oskrobany

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

zaczynam swoja przygodę z modelami od VW Golf GTI

Liczę, że forumowicze pomogą mi w trudnych chwilach przy tym projekcie ;)

jestem ciekaw czy ktoś już bawił się z tym modelem ? może jakieś wskazówki ?

 

A więc zaczynamy:

th_212991528_20140411_123706_122_51lo.jpg

--------------------------

Pozdrawiam Oskrobany Maciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo że z cywilami nie mam doświadczenia to będę śledził uważnie twoje zmagania bo kiedyś chciałem wziąć ten model na warsztat ale jakoś nie było mi to dane...

 

Bądź cierpliwy, nie śpiesz się. Zapoznaj się z wątkami na forum, w szczególności z dekalogiem malowania pędzlem (bo jak się domyślam to malujesz pędzlem).

 

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mam juz za soba ten model (taka mala chec zrobic cykl 'Golf przez lata', ale ciagle cos innego wpada na warsztat ).

Calosc sklada sie nad wyraz przyjemnie, nawet jak na Revell, chociaz silnik ma tendencje nie pasowania do otworow w karoserii.

Fajne tez sa kalki tapicerki wnetrza, ale te warto przetrzec matem po nalozeniu bo strasznie sie swieca.

 

Ogolnie model dobry jak na pierwszy projekt, choc mam nadzieje, ze Twoje zaplecze narzedziowe jest troche bardziej rozbudowane niz to co widac na zdjeciu.

 

Powodzenia i wytrwalosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do narzędzi to pęseta, papier ścierny, pilniczek się znajdą.

Wystarczy czy jeszcze jakieś narzędzia by się przydały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprzęt typu aerograf nie będę inwestował. Więc zostaje słabe wykonanie nadwozia lub sprej tak jak piszesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Namalowalem ja sie kast pedzlem, po pewnym czasie to tez jakos wychodzilo, ale do sprayu sie nie umywa.