Skocz do zawartości

Sowiecki kuter opancerzony BK 1125 Mig Productions 1/35


bożo wpożo

Rekomendowane odpowiedzi

Helołłłłłłl ewrybadym .

 

Zabrałem się za tą pokrakę , zawartość pudełka pokazywałem w inboksach czy coś tam .

Nie znam się na żywicach , bo to pierwsza moja , ale będzie sporo pracy. Wiele tu koślawości i zabawy będzie , żeby to jakoś wyprowadzić . Ponadto , jest sporo miejsc które trzeba odbudować , bo ich po prostu nie ma . Bąble powietrza w odlewach występują często , na przykład w miejscu jakiegoś detalu w ten sposób , że połowy detalu nie ma . Pokład jest w miejscu klocka śródokręcia za krótki , ale się go jakoś dosztukuje naddatkiem własnym Ale nie będę dramatyzował

 

Skleiłem kadłub - składa się z trzech klocków . Pół dnia proxonem z frezem rerałem , żeby się jakoś zeszły. Finalnie zaszpachlowałem miejsca łączeń , ale misterne nity w tych miejscach autorstwa Miga Ramizreza trzeba będzie odtworzyć . Do głowy przychodzą mi kalkomanie z nitami , najchętniej takie co się je w Polsce kupi .

 

Dodatkowo skręciłem śrubami klocki kadłuba , żeby się całość nie rozpadła , bo jednak trochę to waży . W celu osadzenia modułu nadbudówki , trzeba będzie wyrezać otwór na kształt w pokładzie . Kilka fotek - jak to wygląda w ogóle

 

zzzzzzzzzzzz246_zpse86d19e6.jpg

 

zzzzzzzzzzzz298_zpsb5738fde.jpg

 

zzzzzzzzzzzz321_zps5bdc85b9.jpg

 

zzzzzzzzzzzz332_zps59fcb0d8.jpg

 

Takie tam braki czy coś tam :

 

zzzzzzzzzzzz346_zps00bdbf75.jpg

 

Ogólnie pasujące do siebie części

 

zzzzzzzzzzzz342_zps8fce2841.jpg

 

zzzzzzzzzzzz260_zps58ea02e1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic