Skocz do zawartości

BISMARCK - Academy 1:350


Alex304

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich szanownych kolegów modelarzy i koleżanki także. Szczerze mówiąc po raz pierwszy postanowiłem udokumentować na forum internetowym swoją pracę i jestem początkujący na tym polu.

Cóż miałem sporą przerwę bo 6 lat od zakończenia swojego ostatniego modelu tj. HMS HOOD 1:400 Hellera. Nawet mi się udał ale możecie ocenić to sami. Moim celem na przyszłość jest złożenie w/w legendy w skali 1:350 gdyż Heller pominął zbyt wiele szczegółów jak dla mnie i szczerze mówiąc ze względu na niedokładność formy praca nad modelem była delikatnie mówiąc mozolna.

Teraz postanowiłem spojrzeć na sprawę z drugiej strony czyli.. Bismarck!

Uff, pierwsze koty za płoty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 187
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Super Moderator

witaj - cieszę się z kolejnego Bismarcka na warsztacie. Szczęście, że do tego okrętu jest ogrom dokumentacji - dlatego mam nadzieję, że uda ci się zrobić model z możliwie dokładnym odwzorowaniem oryginału

 

Będziesz go robił w stanie na który rok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciągle się waham... Z jednej strony osobiście nie lubię jak okręty mają na sobie tzw. rzuciki maskujące i dlatego chciałem pomalować okręt na stan z końca roku 1940, ale... właśnie ale wszyscy namawiają mnie bym nadał mu te charakterystyczne pasy, hm..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Super Moderator
Ciągle się waham... Z jednej strony osobiście nie lubię jak okręty mają na sobie tzw. rzuciki maskujące i dlatego chciałem pomalować okręt na stan z końca roku 1940, ale... właśnie ale wszyscy namawiają mnie bym nadał mu te charakterystyczne pasy, hm..
To ja cię zachęcam do odstąpienia od klasyki i zrobienie Bismarcka bez kamo belkowego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj wśród Bismarckowców na forum!