Skocz do zawartości

Bismarck Revell 1/350


Użytkownik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich modelarzy!!!

 

 

Na wstepię chciałbym podziękować Marcinowi Rogozie który bardzo mi pomógł w odległej przeszłości w wybraniu ciekawego modelu (okrętu). Pozdrawiam również Skella i Macisso, model przeleżał na szafie już dobre pół roku ale gdy we wrześniu zobaczyłem postęp waszych prac to szczenka mi opadła.

 

 

Do Bismarcka dokupiłem toczone lufy z firmy Master Model, aerograf EW-181 i w styczniu chciałbym zamówić blachy najprawdopodobniej z Eduarda ponieważ na Lion Roara budżet czternastolatka na to nie pozwala chodź na sam model zbierałem ponad rok, noo ale wytrwałość popłaca. Może pomyślicie ze żucam się na głęboką wode noo ale myślę że damy radę a modelarstwem zajmuję się od 6 roku życia.

 

Mam nadzieję że pomożecie, liczę na uwagi, komentarze i pomoc

 

 

Wieczorkiem albo jutro postaram się wrzucić zdjęcia z postępu prac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 96
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Super Moderator
Na wstepię chciałbym podziękować Marcinowi Rogozie który bardzo mi pomógł w odległej przeszłości w wybraniu ciekawego modelu (okrętu).
Przyjemność po mojej stronie - dobrze, że już jesteś

 

Wieczorkiem albo jutro postaram się wrzucić zdjęcia z postępu prac
Czekałem czekałem i się doczekałem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokład pomalowany kolorem bazowym, próbowałem cieniować noo ale jakoś to nie wyszło więc do poprawy.

 

Jak mówiłem tak zrobiłem, zdjęcia z postępu prac:

 

 

 

DSC06548.jpg

DSC06552.jpg

DSC06553.jpg

DSC06558.jpg

 

Mam również do was pytanie co do aerografu...jest to model EW-181, nie miał w zestawie wężyka i czy muszę kupić jakąś przejściówke czy w samym wężyku owa przejsciówka powinna być??

 

Myśle Pawle że pewnie szybciej skończysz Tirpitza niż ja Bismarcka noo ale to wszystko się jeszcze okaże

 

Pozdrwiam

Robert